Sunday, November 9, 2008

salam..

Assalamualaikum.....

Kepada insan2 yg sedang dilamun cinta ...........Hayatilah munajat cinta ini.......dan pohonlah pada Allah swt........semogakita tergolong dalam golongan yg benar-benarberiman.....INSYAALLAH.........

Ya Allah,
jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseoarang yang melabuhkan cintanya padaMU agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMu...
Ya Muhaimin,
jika aku jatuh cinta, jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku pada MU......
Ya Allah,
jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut padaMU, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cintaMU.......
Ya Rabbana
jika aku jatuh hati ,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling pada hati MU....
Ya Rabbul Izzati,
jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yg merinduisyahid di jalan MU.......
Ya Allah
jika aku rindu, jagalah rinduku padanya agar tidak lalai akumerindukan syurga MU.....
Ya Allah
jika aku menikmati cinta kekasih MU, janganlah kenikmatan itumelebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu......
Ya Allah
jika kau jatuh hati pada kekasih MU,jangan biarkan aku tertatihdan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada MU......
Ya Allah
jika Kau halalkan aku merindui kekasih MU,jangan biarkan akumelampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadihanya kepada Mu.........
Ya Allah
engkau mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun dalam cintapada Mu,telah berjumpa pada taat MU.telah bersatu dalam dakwah padaMU,telah berpadu dalam membela syariat Mu.kukuhkanlah ya Allah ikatannya.kekalkanlah cintanya. tunjukkanlah jalan-jalanya .penuhilah hati-hati inidengan nur MU yang tiada pernah pudar . lapangkanlah dada-dada kami denganlimpahan keimanan kepada MU dan keindahan bertawakkal di jalanMU............
P/S :mudahan-mudahan kite dapat sampaikannya kepada muslimin/muslimah yglain..... renung dan tenungkanlah adakah kite boleh tergolong dalamgolongan muslimin dan muslimah yg mengharapkan cinta seseorang adalahkerana Allah dankekasihnya Nabi Muhammad saw..........CINTAKU PADAMU SETELAH CINTAKU PADAALLAH DAN RASULNYA...............wallahua'alam...........


AKU LUPA SIAPA BAGI NI NGAN AKU...BACALA AA.. tp aku rasa mcm ada yg xbetul..sama2lah kita nilai....

No comments: